Jumaat, 20 Mac 2009

..from korea with luv


Sabtu, 2009 Februari 28
Kembang Layar

lama betul aku tak menulis...sibuk sangat tak juga tapi ada kerja yang lebih perlu di siapkan sebelum aku belayar lagi....aku berpeluang ke negara Korea minggu lepas..uiiii...alhamdulillah...rezeki ..memang rezeki....walaupun bukan pergi berjalan makan angin...tapi at least dapat gak aku kesana...3 -4 dulu aku merancang merencana rancangan supaya dapat pergi ke luar negara ...buat program tv ..tapi masa tu mungkin belum masa...alhamdulillah...setelah 4 tahun dia mula datang...lambat!!! tak pelah...at least jadi....so minggu depan aku akan belayar lagi..kali ini lebih jauh...dan aku mungkin kesaorangan....tak pelah....gegar juga sebenarnya tapi mesti tempuh....semuga ini pintu yang akan terbuka terus, telus dan berpulangan...Amin.....




Dicatat oleh Farid Adzlan Ghani di 06:58 0 ulasan

Tiada ulasan: